ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ







Όμορφα ακούσματα και ποιοτική δουλειά στο καινούργιο άλμπουμ του
Βαγγέλη Ασημάκη
"ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΗΓΑ"




01] Δεν γυρνάω ''...δεν είναι πως δεν ήμουνα στα ζόρια μαθημένος είμαι απο το παραμύθι σου σκληρά εξαρτημένος..."
02] Νύχτες Σαββάτου "...αμέτρητες σκέψεις κρυβόντουσαν μέσα μας χρόνια μα στόμα με στόμα δεν βγήκαν να ζήσουν μαζί..."
03] Όπου κι αν πήγα "...μα όπου κι αν πήγα γύριζα και πίσω μου κοιτούσα..."
04] Θα σου μιλάω "...γίνανε οι ζωές μας χάρτινες στιγμές που κρατάνε αποστάσεις μακρυνές..."
05] Αγάπη σημαίνει "...Να δεις τ' όνειρό σου χιλιάδες κομμάτιακαι συ να ελπίζεις πως όλα θ' ανθίσουν ξανά..."
06] Βάστα καρδιά "...σκέφτομαι πια να φύγω να χαώ να βρω κουράγιο να σ' αφήσω πίσω..."
07] Ένα χαμόγελό σου "...κάτι μου λείπει μια κουβέντα σου θα μου 'διωχνε την λύπη..."
08] Όνειρο είναι όλα "...Όνειρο είναι όλα όνειρο μιας βραδιάς..."
09] Μου λες "...δεν με νοιάζει καθόλου τι λες και τι ζητάς..."
10] Μικρό μου στολιδάκι "...Μικρό μου στολιδάκι πολύχρωμο πουλί. Πολύτιμο πετράδι μωρό μου είσαι εσύ..."

Όπου κι’αν πήγα

O Μικρός Ήρως παρουσιάζει τον πρώτο δίσκο του Βαγγέλη Ασημάκη «Όπου κι’αν πήγα».

Ο Βαγγέλης Ασημάκης είναι ένας νέος αλλά έμπειρος τραγουδιστής που ξεκίνησε την πορεία του το 1996 κοντά στον Γιάννη Ζουγανέλη και τον Σάκη Μπουλά που τον ενθάρρυναν και τον πή- ραν μαζί τους στις συναυλίες .

Από το 2000 εντάχθηκε στο επιτελείο του Rock Club Σταυρός του Νότου και στην πορεία έγινε ηγετική παρουσία στο Club.Πρωτοεμφανίζεται στο δισκογραφικό panel με τον δίσκο του Άγγελου Σφακιανάκη «ΡΗΧΑ ΝΕΡΑ» ερμηνεύοντας το τραγούδι «Τι θα γίνει?»

Ο δίσκος Όπου κι’αν πήγα ξεκίνησε με την προτροπή και την πρωτοβουλία φίλων τραγουδοποιών και συνθετών που εκτιμούν την σεμνότητα και το ταλέντο του Βαγγέλη και με τον καινούριο χρόνο ο δίσκος ήταν έτοιμος. Την πρωτοβουλία αυτή ανέλαβαν ο Γιάννης Ζουγανέλης , ο Κώστας Λειβαδάς ,ο Γιώργος Δημητριάδης ,ο Νίκος Ζιώγαλας ,ο Θάνος Παπανικολάου , ο Χριστόφορος Γερμενής ,ο Βασίλης Πάντσιος και ο Άγγελος Σφακιανάκης.

Ό κάθε δημιουργός του έχει δωρίσει και ένα χαρακτηριστικό τραγούδι και ο Ασημάκης δίνει φωνή και έκφραση σ’αυτό το δώρο. Από τον «αντιρρησία» φαντάρο στο «Δεν γυρνάω» του Λειβαδά έως το ομώνυμο των Δημητριάδη-Μωραίτη και στο «Θα σου μιλώ» του Θάνου Παπανικολάου ο Βαγγέλης υποδύεται ,ερμηνεύει διαφορετικά πρόσωπα σε μικρές μουσικές ιστορίες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: